ا
-
ایجاد اشتغال
رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]
-
افشای اطّلاعات
تأثیر افشای اطلاعات بر دامنه شکاف قیمتی پیشنهادی خرید و فروش سهام با استفاده از سیستم معادلات همزمانی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 53-73]
-
اقتصادی
رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]
-
اقدامات مدیریتی
عوامل موثربرعملکرد شرکتهای کوچک درمراحل اولیهی رشد (مطالعهموردی شرکتهای مستقر در مراکز رشد پارکهای علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
-
انتخاب فن آوری
انتخاب همزمان تکنولوژی برای خریدار و تأمین کننده با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 51-77]
-
اندازهی سازمان
بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
ب
-
بانک
بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]
-
بانکداری الکترونیکی
عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]
-
بانکداری اینترنتی
اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 1-26]
-
برنامه ریزی آرمانی
انتخاب همزمان تکنولوژی برای خریدار و تأمین کننده با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 51-77]
-
برنامههای آموزشی
عوامل موثربرعملکرد شرکتهای کوچک درمراحل اولیهی رشد (مطالعهموردی شرکتهای مستقر در مراکز رشد پارکهای علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
-
برند
بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]
پ
-
پارک علم و فناوری
عوامل موثربرعملکرد شرکتهای کوچک درمراحل اولیهی رشد (مطالعهموردی شرکتهای مستقر در مراکز رشد پارکهای علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
-
پروژه
الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
-
پیمانکار
الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
ت
-
تأمین کنندگان
کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
-
تجارت الکترونیک
تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]
-
تجارت الکترونیک
ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمانهای کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]
-
تصمیم گیری
کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
-
تصمیمگیری های چندمعیاره
الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
-
تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره
تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]
-
توانمندیهای مدیریتی
عوامل موثربرعملکرد شرکتهای کوچک درمراحل اولیهی رشد (مطالعهموردی شرکتهای مستقر در مراکز رشد پارکهای علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
-
توسعه
رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]
ج
-
جایگاه یابی
بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]
خ
-
خدمات الکترونیکی
عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]
ر
-
رابطۀ خریدار- تأمین کننده
انتخاب همزمان تکنولوژی برای خریدار و تأمین کننده با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 51-77]
-
رتبهبندی و انتخاب.
الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
-
ریسک ادراکی
اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 1-26]
-
ریسک سازمان
بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
-
روابط علت و معلولی
تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
-
روشAHP
بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکردSMEهای شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 78-95]
س
-
سیستم معادلات همزمانی
تأثیر افشای اطلاعات بر دامنه شکاف قیمتی پیشنهادی خرید و فروش سهام با استفاده از سیستم معادلات همزمانی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 53-73]
ص
-
صنایع مواد غذایی
تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]
ط
-
طرح کسب و کار الکترونیک
ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمانهای کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]
ع
-
عملکرد
بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکردSMEهای شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 78-95]
-
عملکرد مالی
بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
-
عوامل بحرانی شکست و موفّقیّت
ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمانهای کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی
کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
-
فرآیند تحلیل شبکهای
کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
-
فن آوری اطلاعات
عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]
-
فن نقشۀ ادراکی
بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]
ق
-
قابلیت یادگیری سازمانی
بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکردSMEهای شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 78-95]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
-
کارفرما
الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
م
-
مدل ISM
تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
-
مدل یابی معادلات ساختاری
اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 1-26]
-
مرکزرشدفناوری
عوامل موثربرعملکرد شرکتهای کوچک درمراحل اولیهی رشد (مطالعهموردی شرکتهای مستقر در مراکز رشد پارکهای علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
-
مسئولیتپذیری اجتماعی
بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
-
مناقصه
الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
-
منطق فازی
ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمانهای کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]
-
منطق فازی.
تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]
-
موبایل بانک
عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]
ن
-
نرخ بازده داراییها
بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
-
نقشه استراتژی
تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
-
نوآوری
رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد