نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ایجاد اشتغال رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]
  • افشای اطّلاعات تأثیر افشای اطلاعات بر دامنه شکاف قیمتی پیشنهادی خرید و فروش سهام با استفاده از سیستم معادلات همزمانی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 53-73]
  • اقتصادی رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]
  • اقدامات مدیریتی عوامل موثربرعملکرد شرکت‌های کوچک درمراحل اولیه‌ی رشد (مطالعه‌موردی شرکت‌های مستقر در مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
  • انتخاب فن آوری انتخاب همزمان تکنولوژی برای خریدار و تأمین کننده با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 51-77]
  • اندازه‌ی سازمان بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]

ب

  • بانک بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]
  • بانکداری الکترونیکی عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]
  • بانکداری اینترنتی اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 1-26]
  • برنامه ریزی آرمانی انتخاب همزمان تکنولوژی برای خریدار و تأمین کننده با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 51-77]
  • برنامه‌های آموزشی عوامل موثربرعملکرد شرکت‌های کوچک درمراحل اولیه‌ی رشد (مطالعه‌موردی شرکت‌های مستقر در مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
  • برند بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]

پ

  • پارک علم و فناوری عوامل موثربرعملکرد شرکت‌های کوچک درمراحل اولیه‌ی رشد (مطالعه‌موردی شرکت‌های مستقر در مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
  • پروژه الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
  • پیمانکار الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]

ت

  • تأمین کنندگان کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
  • تجارت الکترونیک تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]
  • تجارت الکترونیک ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمان‌های کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]
  • تصمیم گیری کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
  • تصمیم‌گیری های چندمعیاره الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
  • تکنیک‌های تصمیم‌گیری چند معیاره تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]
  • توانمندی‌های مدیریتی عوامل موثربرعملکرد شرکت‌های کوچک درمراحل اولیه‌ی رشد (مطالعه‌موردی شرکت‌های مستقر در مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
  • توسعه رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]

ج

  • جایگاه یابی بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]

خ

  • خدمات الکترونیکی عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]

ر

  • رابطۀ خریدار- تأمین کننده انتخاب همزمان تکنولوژی برای خریدار و تأمین کننده با استفاده از یک مدل برنامه ریزی آرمانی [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 51-77]
  • رتبه‌بندی و انتخاب.  الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
  • ریسک ادراکی اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 1-26]
  • ریسک سازمان بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
  • روابط علت و معلولی تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
  • روشAHP بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکردSMEهای شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 78-95]

س

  • سیستم معادلات همزمانی تأثیر افشای اطلاعات بر دامنه شکاف قیمتی پیشنهادی خرید و فروش سهام با استفاده از سیستم معادلات همزمانی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 53-73]

ش

ص

  • صنایع مواد غذایی تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]

ط

  • طرح کسب و کار الکترونیک ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمان‌های کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]

ع

  • عملکرد بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکردSMEهای شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 78-95]
  • عملکرد مالی بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
  • عوامل بحرانی شکست و موفّقیّت ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمان‌های کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
  • فرآیند تحلیل شبکهای کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای جهت رتبه بندی تأمین کنندگان و عوامل مرتبط با تصمیم گیری در زنجیره تأمین [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 102-116]
  • فن آوری اطلاعات عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]
  • فن نقشۀ ادراکی بررسی جایگاه برند بانکها از دیدگاه مشتریان حقیقی ساکن شهر تهران با استفاده از فن نقشۀ ادراکی [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 1-27]

ق

  • قابلیت یادگیری سازمانی بررسی تأثیر قابلیت یادگیری سازمانی بر عملکردSMEهای شهرستان کرمان با استفاده از روش AHP [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 78-95]

ک

  • کارت امتیازی متوازن تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
  • کارفرما الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]

م

  • مدل ISM تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
  • مدل یابی معادلات ساختاری اثر اینترنت بر جهت دهی کانال های صادراتی در شرکت های کوچک و متوسط [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 1-26]
  • مرکزرشدفناوری عوامل موثربرعملکرد شرکت‌های کوچک درمراحل اولیه‌ی رشد (مطالعه‌موردی شرکت‌های مستقر در مراکز رشد پارک‌های علم و فناوری کشور) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 140-162]
  • مسئولیت‌پذیری اجتماعی بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
  • مناقصه الگوی ارزیابی و انتخاب پیمانکاران در پروژه های پتروشیمی؛ رویکرد تکنیکهای تصمیم گیری - تکنیک بردا [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 27-50]
  • منطق فازی   ترسیم نقشۀ فازی عناصر اجرای طرح کسب و کار الکترونیک در سازمان‌های کوچک و متوسّط [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 107-123]
  • منطق فازی.  تحلیل موانع به کارگیری تجارت الکترونیکی در صنایع غذایی ایران (مطالعه موردی: صنایع غذایی استان یزد) [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 74-91]
  • موبایل بانک عوامل مؤثر بر به کارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها (مطالعۀ موردی: شعب بانک تجارت شهر تهران) [دوره 2، شماره 3، 1389، صفحه 117-139]

ن

  • نرخ بازده دارایی‌ها بررسی رابطه ی بین مسئولیت پذیری اجتماعی با عملکرد مالی شرکت ها [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 28-52]
  • نقشه استراتژی تدوین نقشه استراتژی سازمان با بهره گیری از مدل Interpretive Structural Modeling(ISM) )مطالعه موردی: گروه تولیدی یزدبسپار ( [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 92-106]
  • نوآوری رویکردی ترکیبی برای انتخاب استراتژی کسب و کار [دوره 2، شماره 4، 1389، صفحه 124-143]